27 april 2012

"Underbara Pållan"

Idag på behandlingen gick de riktigt fort då exemet blivit så himla bra=) Hon tyckte jag har blivit en ny människa =)
"Då blir man glad"

Fick sola 36sekunder och sen fick jag salva på mig sen kunde jag gå. tog ca 10min fick dok vänta på bussen i 40min men de gjorde ingen pratade med Coco under tiden och så åt jag en macka =)

På dagis så har vi varit ute mest hela dan och de är så skönt väder hoppas på så här fint imorgon med då man ska till stan och möta upp Anders och göra några ärenden på stan sen hem och om mamma kan köra hem oss ska jag handla mat också och sen så ska hon köra oss till Aspås =)


I helgen ska jag också få rida och gud vad jag längtar... På tal om Pållan på bilden så är hon nästan lik vettan i settet och jag älskar de =)=) Och hon är jätte rolig att hoppa för hon laddar så mycket och hon verkligen ÄLSKAR att hoppa =)=)

Ska försöka komma till Isa också och rida på hennes busponny och då ska Coco följa med som en trygg hand eller vad man ska kalla de =)=)

Måste också åka till Kaxås snart också och träffa fina Fanta och kanske rida lite på henne med och så klart hjälpa Celine..


Mycke nu känner jag..

Nu vila sen städa klart och diska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)