27 april 2012


Jag och Älskade Vettan saknar dig så himla mycket tänk att de har snart gått 7 långa månader sen du lämnade mig =(

Ska strax gå och lägga mig då jag är så himla trött =( men inte så konstigt har varit vaken sen 6 också och hållit   igång hela dan med.. Nu snart ska jag hämta tvätten sen blir de sängen kanske en macka först då jag blev lite hungrig...

Imorgon kommer Anders och de ska bli så kul och hoppas på bra väder också =) För då ska jag till stallet Jippi och så följer kameran med så klart då jag ska filma och ta kort hihi
Kommer också ta mycket kort på Måndag eller jag ska försöka då de blir fest hos mig då blir de jag anders coco sara och markus =)=) Vi ska äta go mat och go efterrätt och sen blir de vell godis också..

Jo mamma har köpt Åre choklad till mig =) Får dom imorgon.. Dom kallas harpluttar =) haha

Imorgon och sen en vecka fram ska mamma få låna min dator med.. Jag kanske hinner skriva ett inlägg imorgon bitti innan jag åker till stan...

Nu säger jag Godnatt och sov gott


==) ROLIGT ATT SÅ MÅNGA LÄSER ==)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)