26 april 2012

"Jag vilar i en vattensäng i bollnäs"

Idag har jag jobbat från 8.30-16.00 och allt har gått bra.. Satt och spelade lite memori eller ett rim memori =) Riktigt roligt faktist men några av barna gav upp när han inte hitta rätt efter ett tag.. Sen vid Linch tog jag rast och åt lunchen i personalrummet sen gick vi ut i regnet men de regnade inte så mycket =)

Sen har dagen bara gått fort de var riktigt skönt =)

Har också städat idag "Jätte tråkigt" men msåste göras"
Har nu bara sovrummet kvar och sen är de bara att torka golv och damsuga och så måste jag diska sen är jag klar =)

Imorgon blir de upp 6.15 och göra sig klar till bussen går 7.20 till stan då jag ska på Hud och få min andra behandling på Exemet.. Och redan efter första som var igår så har exemet blivit mycket bättre och inte så himla torr i ansiktet heller SKÖNT.. Har också fått sovit inatt utan att de kliat så himla mycket....
Efter jag varit på hud blir de första bästa bussen tillbaka till Krokom och gå och jobba till 4.. kommer vara riktigt trött imorgon så hoppas dagen går fort men om jag inte tar någon rast så slutar jag halv 4 =)

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film eller serie är de Merlin heter den =) Riktigt bra...


GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)