28 april 2012

"Underbara Coco och Underbara Vettan"

Idag mår jag toppen och de var länge sen jag mådde så här bra kan jag säga... Nästan ingen klåda och känner mig pigg också och de är ovanligt vid den här tiden =) 
Idag blir de Diska de sista sen torka golven och slänga soper sen gå och panta lite och sen gå till bussen och åka in till stan med Coco och möta upp Anders på tågstationen och sen göra några ärenden på stan och sen på Maxi och handla mat sen hem och byta om och åka till Stallet =)=) JIPPI

Och de är bra väder med så då blir de fina kort med kameran kan jag lova då min blixt inte funkar och har inte haft tid att lämna in den haha

Ser nu att solen lyser på min termometer är de 22grader =)

nu ska jag gå och kommer inte skriva på ett tag då mamma ska få låna datorn =) men kommer skriva lite på facebook om hur behandlingarna går mm =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)