20 januari 2012

Helg

Äntligen helg är jätte trött idag efter en lång arbetsdag..
Varit med dom mindre barna idag och har lekt och busat en massa och myst också har vi gjort...
Fick många kramar och pussar på kinden av några med idag som var go sjuka =)=)
MYSIGT

Blir i stan i helgen ska hjälpa mamma att färga håret imorgon och sen fara till frösön till marika och vara där några timmar =)=)

sen får man se vad som händer på söndag =)=)

Har köpt en ny mobil idag SKÖNT håller på att ladda upp den nu och sen ska jag försöka lära mig den mm.. men Sara har en nästan sån mobil som jag köpt och på hennes har jag lekt lite på så jag kan den lite gran i allefall =)=)

Och snart blir de att sova är sjukt trött =)=)
SOVA UT IMORGON =)=)=)=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)