28 januari 2012

Hejsan alla bloggläsare..

Har inte skrivit på ett tag nu då jag lånar ut min dator åt min mamma då jag kan gå in på internet på mobilen nu då jag har en ny.. Men ska fixa så jag kan skriva från mobilen igen så jag kan komma gång igen... 

Har inte hänt så mycket har varit till Isa och ridit hennes ena ponny ska få rida hennes ungponny imorgon om de inte är för kallt och se hur de går då han har stått några dagar så då brukar han bli lite tjurig men men som ni vet så är jag en person som inte ger sig i första taget =)=) han kan stegra och bocka och inte vilja gå från gården men de ska han inte luckas med mig på =)

sen har jag ju jobbat en hel del mu också så de är riktigt kul =)=) Och Ikväll ska jag iväg till Kaxås och kolla på revy med underbara Cornelia (Coco som vi kallar henne) de ska bli så himla roligt =) var några år sen sist jag var iväg på de men ikväll ska jag dit JIPPI

Nä nu tror jag att jag ska gå och äta lite frukost =)

Jo De har snart gått 5 månader nu sen vettan fick somna in =(

Här är 3 bilder på henne som jag gillar och som på minner om roliga stunder mm

ÄLSKAR DIG & SAKNAR DIG




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)