28 augusti 2011

Saknar


Saknar dig Zessan =( Kan inte sluta tänka på dig.. Kommer minnen hela tiden om att du busade med min hand när du bodde här hos mig ett tag och att du jagade Celine när hon var här och ni hade skoj tillsammans och att du hoppade upp och låg på min bokhylla. Kan fortfarande inte fatta hur du kom upp dit =) Saknar dig så otroligt mycket.. Om Jag träffar din syster som är så lik dig kommer jag nog bara börja gråta..

Vi kom varandra så himla nära och de är de som är jobbigt att du är borta.. Jag kan bara inte fatta de.. Men jag kommer Aldrig glömma dig Aldrig

Jag hör fortfarande att du jamar och pratar med mig i mitt huvud och när du kurrar i min famn och vill bli kliad och masserade på magen som du älskar att bli.. Och våra bus. Jag springer iväg och du kommer efter som en tog och sen springer jag tillbaka så följer du efter då med.. och dit spring saknar jag när du jagar din älskade boll eller din bläckfisk som är rosa som du gick och bar runt hela lägenheten.. Och när du satt på min balkong på stolen och kollade in alla fåglar och när vi var ute på gräsmattan när du jagade flugorna som en galning och sen när du var le så kom du och ville kela och jama samtidigt


ALLT DE SAKNAR JAG .............


ÄLSKAR DIG ZESSAN VILA I FRID

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)