27 augusti 2011


Hade jätte svårt att somna i natt tror jag somnade vid 3 halv 4 och jag bara grina och grina och tänkte på underbara Zessan som är i nagiala nu och busar med Fobben och Gunde och kanske Pricken också och bor nog hos Farfar eller Mormor =)

Måste tänka glada tankar om Zessan så jag ej börjar gråta igen som jag ej vill plus att jag inte har några tårar kvar sen igår..

Idag har jag varit på byn och kollat på marknaden och kollat på 2 poliser med sina hundar ena var 3 den andra 6 och jätte söta och duktiga men de är ju polishundar annars skulle dom inte kunna jobba med polisen heller =) hade riktigt kul i allefall men är trött och ont i ryggen =( men inte så konstigt då jag sovit dåligt hoppas på att sova bättre i natt... Var med coco och klara idag och de var kul =)

Imorgon om jag mår bättre ska jag städa och kanske hjälpa Klara med Nelson men får se hur de blir.. Ska nu gå och fixa lite midda då jag börjar bli lite hungrig sen ska jag kolla film och äta godis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)