28 augusti 2011


Det är skönt att kunna vara med hästar när man inte mår så bra och kunna tänka på annat =)

Var till Nelson i dag och red han lite med klara och coco.. jag och klara turades om och coco var med och hjälpte oss om de var något vi ville ha hjälp med =) Red på volten och körde voltarbeten och han var så duktig så =) Det är Nelson som jag sitter brevid när han ligger i hagen.. Jag kliar han på manken som han tyckte de var skönt =)








Den här fuxen är Fanta och det är den jag haft över en månad och hjälpt ägarna lite med och coco har varit med.. Dom här 2 bilderna på henne tog vi sista dan hon var hos mig och gud vad duktig hon var gick i form hela tiden.. Förut gick hon ner iform bara i skritt men sen på slutet av månaden gick kon ner mer och lite i trav med den här dan gick hon så fint i alla gångarter vilken duktig tjej och hon älskade verkligen att jobba då =)

Ska upp till Kaxås och rida lite kanske för att få henne lite mjuk och celine och michelle =) Första bilden på fanta travar vi andra galopperar vi =)=)=)


Ska iväg någon dag och rida Flygarn också men få se vilken dag de blir =)

Ska sova nu har haft ont i huvudet hela dan Godnatt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)