5 mars 2011

Ska stå något här

Igår var jag iväg och tränade och gick på bandet i 5 kilometer sammarlagt och det var skönt och så körde jag två varv på cirkelträningen och det var kul men jobbigt.. Tränade ungefär i 1 timme och 30 min då jag gick länge på bandet.. Musiken funkade inte heller så jag tog min handsfre till mobilen och lyssnade på min egen musik i stället och då vart det mycket roligare att träna i allefall gå på bandet =)

Sen åkte jag in till stan och lämnade väskan hos mamma på sjukhuset sen gick jag och Marika in till stan och gick på törners och fikade och satt och prata sen gick vi på penduro och kollade lite sen så gick vi till hemmakväll och dom hade filmer för 19kr och jag hittade två stycken som heter Free Style med Corbin Bleu och Sandra Echfverria och nästa film heter Whip It med en massa bra skådespelare och sen hittade jag en film för 10kr som heter Hulken och så köpte jag en påse med popcorn =) Så ni vet så är jag en film nörd haha jag älskar att kolla på filmer speciellt filmer som det händer mycket i och som är spännande gillar inte så många romatik eller drama filmer men vissa gillar jag =)

Jo min syster fyller 30 år idag så ett STORT Grattis till henne =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)