3 mars 2011

Saknar

Saknar Bollnäs och träningarna på bilden är det jag som har ett vitt linne =) Hade jätte kul på alla träningar m.m. och så mina sång lektioner och bara allt i bollnäs.. Tror jag ska ta och åka ner snart ock hälsa på saknar alla så himla mycket och vissa lärare och ja det bor fortfarande vänner kvar i bollnäs vissa går än på skolan och vissa bor helt klart där.. Om jag inte får jobba i sommar eller någon häst att ta hand om och sköta ska jag helt klart åka till mina vänner och hälsa på och dom bor ju lite var som helst i landet åker nog neråt och kanske uppåt nästa sommar.. Jag vill också på studenten men har lite svårt då om dom i Bollnäs tar samtidigt som dom här uppe blir det problem då min kusin tar studenten.. jaja det löser sig... ska helt klart till bollnäs snart så de så.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)