6 mars 2011

Idag så red jag Barbacka med Sara och det gick jätte bra.. Jag red ju då Nelson som jag ska rida en gång i veckan och dom dagar dom behöver hjälp =) Det var riktigt kul att rida idag men gud vad stel jag var när jag hoppade av =) HAHA

Jag saknar också att sjunga och att uppträda men det blir vell ändringar på de snart då jag ska nog börja i en kör så de ska bli riktigt kul hoppas jag men om jag älskar att sjunga så blir det nog jätte kul.. Jag sjunger ju också ganska mycket till olika låtar hemma och tränar ändå vill inte tappa mycket på mina träningar jag fick när jag gick i bollnäs då jag sjung i 4år och fick massor av tips på dom 4 åren så de är kul =) Hoppas jag kan vara med i kören eller om jag hittar någon annanstans att få träna min sång och kanske få uppträda lite som jag älskar =) Jag spelar ju också Blockflöjt nästan lika mycket och det har jag spelat sen 3an tror jag men jag har ju sjungit sen dagis till nu så de är länge =)

Nu ska jag ta och kolla på en film sen sova tror jag imorgon ska jag iväg och Träna igen längtar tror jag ska gå på banet i 30 min imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)