9 februari 2011

9 Februari

Idag var det en tjej som heter Rebecca och provred Troy.. Och det gick bra för henne.. Hon red ut och jag och Agnes var kvar i stallet så länge.. Han hade bockat en gång i galoppen... Hon gillade Troy och ska fundera över helgen om hon ska ta han på prov och sen kanske köpa han... Så som det lät på henne så vill hon ta hem han snart och då försvinner Troy från mig :( Snyft Snyft det blir jobbigt. Han och jag som har kommit varandra så nära.. Jaja Han kommer inte så långt bort från mig han kommer då i sånnafall till Aspås och det är inte alls långt bort från mig =).....

Så imorgon och Lördag och söndag ska jag bara mysa och ta en massa kort och rida och ha kul innan =) Jag kommer alltid att Älska Troy vart han än hamnar.... Nu ska jag kolla på tven sen sova Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)