8 februari 2011

8 Februari


Skulle idag till arbetsförmedlingen men hon ringde för en stund sen och sa att det blev inställt pga att hon har en son som vart sjuk i magsjuka... Det är många som har magsjuka nu hoppas inte jag får de bara... Har inte fått jobb på länge heller och blir ganska rastlös och klättrar snart på väggarna här hemma... Idag ska jag i allefall städa eller jag menar stor städa då menar jag med att ta bort allt dam men jag har ju inget dam någonstans känns det som men ändå... Sen när jag städat klart ska jag nog ta och gå en promenad i det fina och sköna vädret..

Jo jag ska redigera bilder
också som jag inte gjort sen jag var iväg på wången.. Bilderna är så klart på fanta här är en bild på henne som jag är klar med
Den vart inte så jätte bra men men... Idag har Johanna Troy och imorgon kommer Agnes Troys ägare och så kommer en tjej som ska provrida han... Så hoppas på att det går bra och att han inte är dum men de tror jag inte.. Hon ska rida på plan också och där är han hur rolig som helst att rida på.. Som igår hur roligt som hälst på plan men inte ut... Jag kommer sakna han när han åker men jag kommer kanske rida Nelson som står i Saras stall en c-ponny men en stor c-ponny.. Jag ska hjälpa henne att få han mjuk och fin för nu är han så himla stel och går inte alls att få i form m.m. men det kommer jag nog få till sen ska jag köra NH för om jag älskar att göra NH med alla hästar.. Ni ser ju på vettan hon kunde innan hon åkte till lit gå bakom mig lös och följa med mig efter vägen m.m. och Troy är nästan lika dan och han står lös i stallet när jag säger till m.m. Troy kan också visa tack med att lyfta ena frambenet och he ner huvudet lite.. Han är så duktig så... På Torsdag ska jag rida på plan och träna lite men på vad?? Men jag kommer säkert på något tror jag.. De brukar jag göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)