7 februari 2011

7 Februari

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men... Tänkte att jag var tvungen att skriva något i allefall... Idag Har jag ridit Troy och red Carro rundan.. Det gick bara bra fram tills vi kom till där dom håller på att av värka. Troy tyckte det var läskigt med dom konstiga traktorerna.. HAHA... Sen lugnade han ner sig och vi skrittade ivääg.. sen stog det en stor röd bil som han också tyckte var jätte farligt men vi kom förbi utan bråk.. Sen längre fram stog det en till röd bil men den var inte lika farlig som den första.. Sen så red vi mot Pållan. " Cocos " häst men innan red vi förbi ett hus som dom håller på att renovera tror jag.. där var det massa saker så hållde dom på med något också på gorden och han tyckte det var JÄTTE farligt och vägra gå förbi så jag hoppade av och gick då gick de mycket lättare =) Sen kom vi till Pållans hage och Pållan kom springandes och gnägga och såg jätte glad ut att se Troy.. Pållan och Troy gillar varandra ganska mycket och dom är aldrig dumma mot varandra... Dom var så söta när dom pratade med varandra dom såg så söta ut båda två =) Sen gick vi iväg och jag hoppade upp sen kom vi till röda huset med en liten svart hund.. Där var det 2 barn som var ute och lekte och Troy vara vände och stegra för han ville verkligen inte gå förbi men jag orkade inte hoppa upp och gå men sen gick barna så då kunde han också gå förbi men precis efteråt stog det en tant och skulle slänga soper och det var också jätte farligt.... Sen Red jag på ridplanen och tränade nersittning och red slalom och på volter i trav sen tog jag en galopp och det gillade han =)


Red med Hackamor idag =)=) På onsdag kommer en trej som heter Rebecca och ska provrida Troy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)