1 februari 2011

=(

Har nu pratat med en tjej som ska koma och se på Troy och provrida han.. Det känns tråkigt och jobbigt på samma gång.. Men jag hoppas hon är en duktig ryttare och kan hästar och klarar av han för han är ju som en unghäst att rida ibland... Nu om hon vill köpa han så kommer han åka ganska snabbt.. Ska inte glömma att skriva till Linda.. Det känns jobbigt att förlora ännu en vän eller Vettan har jag inte förlorat hon står ju i Lit och har det bra...
Nu ska jag gosa mycket med Troy och pysla om han m.m. och säga att jag älskar han och kommer aldrig glömma dig... Och jag tror Troy vet vad som ska hända för han vill nästan gå på mig och vara i närheten av mig och nästan vara uppe i famnen på mig...

Men Jag älskar dig Troy och kommer alltid göra de och jag vet att du älskar mig med....

1 kommentar:

Tack för din Kommentar =)