24 januari 2011

24 Januari

Hur bra var inte Troy idag då?? Jo hur bra och duktig som hälst.. Han lyssnade jätte bra vart lite tung i bettet.. Red med Sara hon red barbacka med grimma och tyglar jag hade sadel och träns med bett den här gången... Vi skrittade och travade. han var lugn hela turen bockade en gång men inge hårt.. Han ville nog att jag skulle släppa så han fick springa fortare.. ha ha.. sen ökade vi på raksträckan och Sara travade någorlunda fort och Troy gick in i galopp i stället för att trava och galopperade ganska gort och sakta och det har han inte gjort på länge med mig så jag vart jätte glad.. Han vart lite stark på slutet men lyssnade ändå.. Sen skrittade vi hemåt.. han vart lite svettig med det r inte så konstigt när det är plus grader ute =) Jag red i mysbyxor idag och det var skönt ha ha... Har också städat idag men är inte klar.. Jo den var en tjej till mig i stallet som heter Johanna som ska börja hjälpa mig med stallet och med Troy 2-3 dagar i veckan så det känns skönt så jag slipper stressa till stallet och hem om jag jobbar sent.... nu ska jag kolla lite på Internet sen hoppa in i duschen tror jag.. Jobbar imorgon

2 kommentarer:

Tack för din Kommentar =)