23 januari 2011

23 Januari

Jag orkar inte skriva så mycket idag men ska berätta lite om helgen i allefall... Igår hade jag utsläpp av hästar och Troy var jätte busig i hagen.. Och Evita ville rulla sig så fort hon kom ut hon han inte äns till hagen utan rullade sig utanför hagen.. ha ha
Sen mockade jag båda boxarna och fixade lite med mina saker så nu är det lite bättre med alla min saker.. sen såg jag att det var ungefär över 1 timme innan bussen kommer så då tog jag in Troy för en ridtur.. hade tänkt köra lite galoppträningar idag men det vart andra planer... När jag satte upp märkte jag redan då att han var ganska spänd och tittade på ALLT så då tänkte jag " Jaha det är en sån där jobbig dag idag" det första som hände det var att han vart liv rädd för en fågel sen en massa små saker som jag vet att han inte är rädd för m.m. dom var han livrädd för nu... Tog en evighet att ta sig mot Saras stall och så ringde min klocka på mobilen så då var det bara att vända och samma sak tillbaka var han också.... sen tog jag bussen in till stan och träffade mamma på en fika sen gick vi lite på stan och sen hem och kollade på tve och myste.. Hyrde också en film med som var jätte bra.... Sen idag söndag så har jag hjälpt mamma att ta bort lite saker m.m. sen stallet och mockade och slängde in kvällsmaten till Troy.... Nu ska jag snart lägga mig och hoppas på jobb imorgon ska också ringa till hälsocentralen och boka tid för en doktor som jag hoppas skickar mig vidare till hud på sjukhuset så jag får hjälp med min exem som blivit sämre.... Och så ska jag nog rida tror jag få se eller longskering så han får jobba lite och bli trött och så han blir av med lite energi.... Nu säger jag Godnatt på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)