16 januari 2011

16 Januari


Jaha jag måste kliva upp snart och börja städa och ta bort julen och byta gardiner=)
Igår hade jag utsläpp av hästar och Troy hade lite brottomt och busa som en galning i hagen och svansen stog upp i vädret och han bara sprang och sprang och hoppade och studsade haha... Troy han är för go han och har mycket energi ändå har han fått komma ut i flera dagar och jobba =)

Jag longskerade han en stund på plan och han var lika busig där och ville att jag skulle börja leka med han också =) haha men det hade jag ingen lust med men busade lite för att få igång värmen för jag frös ganska mycket....

Sen tog jag bussen hem och la mig i sängen under täcket och kollade på en film på tven sen vid 4 skulle jag till tvättstugan och tvätta lite var också till affären en snabbis...

Idag ska jag städa som jag har skrivit längst upp och fixa och dona.. Till midda blir det något som jag har i frysen vet ej än vad jag ska ta =)

Jag är bokad på tisdag för jobb och på Torsdag,Fredag så det blir kul =) Jag har insätt att jag har nog hittat vad jag vill jobba med i framtiden tror jag =) Jag vill ju också ha hästar och bo på en gård =) men måste jobba några år först för att kunna köpa mig en gård och ha råd att ha hästar =) Jag ska nog ha Islandshästar och någon Fjording tror jag kanske något halvblod som jag kan tävla i hoppning eller Dressyr =)

Jo jag har glömt att jag var på Sörbygården i Torsdags och hälsade på och tröffade alla go hästarna och så klart Dimmalimm en av mina älsklingar på Sörbygården. Hon tränade jag och red mycket på när jag var där på praktik i 1år och jag kom henne så nära så det var kul att träffa henne och ge henne en kram och det såg ut som hon kände igen mig också<3 Fick också träffa småhästarna "unghästarna" och den som var föl när jag var där innan jag sluta är stor nu och jätte fin och tycker om att bli ompyslad=)
Här kommer en bild på Dimmalimm för er som inte har sett henne <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)