16 januari 2011

16 Januaru




Ska snart börja städa och ta bort julen och fixa och dona och byta gardiner så klart...

Jag hade utsläpp igår och Troy hade lite för brottomt ut och busade som en galning i hagen.haha
Sen mockade jag och fixade sen så longskerade jag Troy och han var lika busig då och villa ett jag skulle busa med han så jag busade lite gran för att få upp värmen för jag frös så..
Sen tog jag bussen hem och la mig i sängen under täcket och kollade på en film på tven.. Sen vid 4 hade jag tvätt tid så det var bara att gå iväg och tvätta..
Har också jobbat i veckan men bara en dag i fredags hela dan och det var kul men man vart trätt för det var lite barn så det var lugnt hela dan busade lite med dom när vi var ute.

Sen så har jag inte berättat att jag var till Sörbygården i Torsdags och hälsade på.. Jag var där på praktik när jag gick i skolan och var där i 1år och Ann-sofi vart glad att se mig och så berättade hon lite om alla hästar och hur långt dom har kommit med Dimmalimm som jag skötte och tränade och red mycket på när jag var där.. Dom har kommit jätte långt med henne och det lät jätte kul.. Sen gick jag ut till hagarna och träffade alla söta hästar och det var jätte kul.. Träffade också Jon som var så himla rädd och skyg när han kom och nu kunde jag klappa han och gosa utan att han sprang iväg och han har också blivit jätte fin.. Sen gick jag till hagen som Dimmalimm står i och gud vad kul det var att se henne och jag gosade och pussade henne och hon var lika fin som sist jag såg henne se komma

Dimmalimm Från Löstorp & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)