13 januari 2011

13 Januari

Igår var Marika hit och hälsade på mig och vi hade jätte kul och pratade en massa =)
Jag tog också en promenad till stallet och hem och det var skönt men jobbigt för det var inte plogat överallt...

Idag blev det en kort promenad till stallet och fixade sen gick jag till Sara och var där en stund sen tog jag bussen in till stan =) Åkte till mamma och fick midda sen följde jag med till brunflo till sörbygården och träffade ann-sofi och alla hästarna och jag var där för ett 1år sen så det var kul att komma dit och träffa dom och fina Dimmalimm och alla andra sötnosar =)

Nu ligger jag i sängen har tagit mig en dusch och sitter vid datorn och kollar lite.... Imorgon blir det jobb och det ska bli skönt blir att jobba hela dan slutar 5 sen ska jag gå till stallet på engång och fixa se hem och sova =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)