12 januari 2011

12 Januari

Funderar på att klä på mig och ta mp3 och gå till stallet och fixa och dona.. kanske tar en ridtur också eller om jag tar bussen till stallet och gå hem.. Kanske blir en skritt tur ut idag tror jag =)
Har fått nya bilder av Sophie som hon tog på mig i Måndags när jag red och ser på dom att jag har fått till troy så himla bra och måste nu lämna tillbaka han och känner att det vart jobbigt... om jag bara hade någon som vill dela han med mig så skulle det nog bra för då står jag inte med allt på han utan vi är 2 =) men jag hittar nog ingen som vill dela han med mig =( nä nu ska jag klä på mig och gå eller åka till stallet och rida och fixa =)

2 kommentarer:

  1. Svar: Ja det kanske vi gör :)

    Tråkigt att du måste lämna tillbaka Troy :/

    SvaraRadera
  2. Ja det är tråkigt att jag ska göra =(

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)