11 januari 2011

11 Januari




Igår red jag på plan igen och red med hackamor och han var jätte mjuk och fin och lyssnade jätte bra =) Travade lite också och han var lika fin då med =) Var jätte nöjd efter ridturen =) Sophie var till mig och tog kort när jag red och jag längtar tills jag får dom =) sen åkte jag med sophie in till stan till mamma och sov i stan till idag och fixade och kollade på film.. Vart inge jobb idag så jag sov till 12 och det var riktigt skönt för om jag inte har kunnat sova på länge eller sovit ut riktigt...

Nu hoppas jag på jobb imorgon och resten av veckan så man får lite pengar så man kan köpa sig en ny mobil någon gång kanske och så man kan börja träna är så pepp på de nu så jag bara längtar efter min lön =) Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen fika lite sen sova och upp halv 7 imorgon =) Om det inte blir jobb ska jag nog kolla tvätt tid om jag kan få en tidigare och ta stallet och sen kanske göra lite Scrapbooking nu när mina bilder har kommit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)