9 januari 2011

9 Januari En Solig dag

Idag klev jag upp 10 och kollade ut och såg att det snöade så jag la mig igen och blunda 10 minuter och sen kollade jag ut igen och då snöade det inte och solen var på väg att komma fram =) Då vart jag glad och flög upp ur sängen och fixade frukost och gjorde mig i ordning och tog bussen till stallet och bytte om sen gjorde jag i ordning Troy för en rid tur på plan och träna lite på volter och red mycket på stora mitt volten i både skritt och trav... Sen red jag 8or och han var lite stel på båda varven men det skäppte efter ett tag... Sen gick jag in och bytta till varmare kläder började frysa.... När jag gick ut igen tog jag med longskerings linan och så fick han trava runt mig och han var bara lite busig var mäst lat.. Haha... Sen hoppade jag upp igen och red lite till på plan sen efter 1 timme och 20 min så hoppade jag av och gick in och tog av han alla saker och sen fick han lite foder som belöning.... Han gick också för första gången i form med Hackamor och jag vart jätte glad.. Han är så duktig så... Tråkigt att jag måste lämna tillbaka han.. men måste för jag har ej råd =( och måste fixa körkortet....
Imorgon blir det kanske jobb men får se man märker imorgon.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)