26 december 2010

26 December



På Julafton tog jag ut hästarna men först fick dom några morötter av mig sen hede jag på dom täcket och tog ut dom och då var Troy galen och hoppade upp i lyften och sparkade bakut och stegrade m.m. så han glömde bort höbalen som står i hagen så han slog i huvudet i den haha=) sen fixade jag i stallet och sen tog jag bussen in till stan till mamma=) sen fikade vi lite och hade det mysigt sen kollade vi på kalle anka och sen tog vi fram all mat och åt=) Det var riktigt gott=) sen dukade vi av och sen la vi oss i soffan och kollade på någon film på tven sen gick vi och la oss=) sen på juldagen sov jag till 10 och la mig i soffan och somnade om=) haha sen när mamma kom hem från sjukhuset fixade vi fram all mat på bordet och åt sen dukade vi av och sen efter en stund fikade vi och åt tårta sen öppnade vi julklapparna som jag har längtat efter att få öppna=)
Nu ska jag rabla upp alla:
1: En skrivare,skanner,kopiator i en
2:Höga och låga blåa glas
3:Nderlägg till datorn
4:Skor
5:Vantar
6:Stickad tröja i olika färger
7:Kastrull
8:Bakform som är ett Hjärta
9.Godis
10:Pengar
11:En skyllt som ska vara på väggen som det står Godmorgon på
12:Kabel till skrivaren
13:Duk
14:Duschkräm och salva

Det var jag fick i Julklapp fick dom av Mamma,Pappa,Linda,Helen,Agneta,Christer m.m.
Tack för dom är jätte nöjd<3<3<3<3<3<3

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)