23 december 2010

23 December Imorgon Julafton



Jaha Imorgon är det julafton och det första jag ska göra imorgon bitti är att ta ut hästarna och mocka och fixa.. Troy ska få en god kvällsmat i boken när han kommer in=) sen ska jag ta bussen in till stan och byta buss och åka till Torvalla till mamma.. Det blir bara jag och mamma imorgon så jag ska vänta med att öppna julklapparna till juldagen då alla är hemme=) men mamma och jag ska mysa imorgon och så klart ska jag kolla på Kalle Anka klockan 3=) Idag har jag iallefall fixat med alla mammas Tomtar men tog inta fram alla och igår klädde jag julgranen den vart så fin så.. senare idag ska jag ta bussen till travet och möta upp sara vi ska köpa spån till hästarna våra och sen ska vi kanske på Ixo house eller ÖB och sen på Willys och handla lite mat.. undra vad jag ska äta idag då det är en bra fråga?? det är också kallt ute idag med har varit de i flera dagar=( imorgon har dom sakt på nyheterna att det ska bli -30 ute=( brrr så det blir ingen ridtur på morgonen iår=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)