28 december 2010

28 December

Idag har jag sovit länge till 12 men skulle upp först vid halv 8 för jag och coco tänkte gå till stallet och göra klart så var det bara att vila sen men coco hade såvit jätte dåligt i natt så då sov vi till 12 i stället=) skönt var det i allefall har inte sovit så länge på jätte länge... Sen klev jag upp och städade det sista och dammsuga innan cocos hund takida kom som jag skulle passa tills coco var kvar hos tandläkaren sen när hon var klar så gick vi till stallet och mockade sen tog jag in troy och gjorde i ordning han för en ridtur med coco på Pållan.. vi red förbi bonden och över E14 på bron. Innan vi kom till bron kom det en bil som hade en skoter på släp och hästarna vart så klart rädd vi tyckte dom kunde ha stannat så hästarna såg vad som var bakom bilen men det kunde dom ej göra.. Idioter tyckte jag och coco dom var... sen gick hela ridturen bara bra men vi skrittade bara och det var nog tur jag kunde knappt gå när jag hoppade av Troy var jätte öm om mina båda knän.... Gick hem efter stallet och det gick sakta hem för mina knän men det är skönt med promenad sover nog gott ikväll tror jag =)






Jag har länge funderat på om jag ska byta blogg men vet ej än men vi märker=) imorgon blir det kanske stan med Tina och så ska vi äta Taco och umgås =)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)