26 november 2010

26 November "på tåget"


Jaha nu har man åkt en bit har åkt förbi bollnäs nu:) så det är ungefär halv vägs kvar det är drykt. Mår illa också men det brukar jag göra på tåg tyvär:( har som tur var datorn med mig men jag skriver från mobilen för mamma har datorn:) när vi kommer från till mammas faster ska vi blåsa upp madrassen sen sova. Det längtar jag till:) imorgon ska vi på globen ska åka dit tidigare och gå på mässan och äta så klart. Ska kanske träffa matilda Aderhjelm där om det inte är allt för mycket folk men det är det nog. Sen på söndag ska jag och mamma gå på gamla stan och kolla lite och så ska jag nog träffa saari<3 som jag inte har träffat sen jag tog studenten. Nu ska jag gå och köpa en dricka och godis:-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)