24 november 2010

24 November




Jaha idag gick Troy kanon som dom andra 2 dagarna=) Skrittade ut idag och Sara "Agda" gick brevid med hundarna sina.. "Zack & Rex" Det var kul att ha någon med och prata med=) Red ca 45min.. har vart dock rädd för 2 saker som vad vid vägen men sen gick han=) sara fick hjälpa mig förbi...
Nu kommer Troy stå i några dagar om inte coco gör något med han.. Jag åker till mamma imorgon bitte och sen på fredag åker jag till stockholm och ska på globen på Lördag=) Sen ska jag träffa en vän som jag inte har träffat på 2år.. Det ska bli riktigt kul de.. saknar henne också så... Tur att man har facebook och mobil så man inte tappar varandra..




Jag är också sugen på att börja dansa igen men vet ej om jag hinner tyvär.. för jag jobbar till och från och måste ta troy så det får bli någon annan gång...Nu i december ska jag iväg och kolla på kusin som dansar olika stilar. hennes dansskola har uppvisning så då måste jag iväg och kolla...
Jag vet att det blev en blandning i det här inlägget men men=) kanske skriver imorgon eller på fredag när jag är på tåget=)

Nu ska jag sova godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)