1 december 2010

1 December




Har inte skrivit något sen jag åkte ner till Stolkholm.. Ska skriva lite hur helgen har varit och vad vi har gjort=)
Fredag: Åkte tåg kom fram halv 2 på natten till Nynäshamn. Fikade lite sen la vi oss.
Lördag:Fick sova till halv 11 och det var riktigt skönt. Sen åt vi frukost och sen tog vi tåget in till Stockholm och gick lite på stan hittade då en kläning på gina på rea=) Sen gick vi och åt midda jag åt Pizza och den var hur go som hälst mamma åt planka=) Sen åkte vi ut till Globen och gick på mässan först innan galan började. Då hittade jag en grimma,reflexer,5 strumpor och läder tvål eller vad man ska kalla de=) sen gick vi ALLA trappor upp så långt vi kunde och det var jobbigt åt mina knän och lika mamma=( Sen satte vi oss och väntade och sen började galan=) Det som var bäst den kvällen på galan var 4spanet och hoppningen och kamelerna=) speciellt en som gjorde allt som en häst nästan kan som skänkelvikningar och galoppombyten det var riktigt fränt plus att dan var 20år och det tog 9-10år för den att kära sig allt de... Sen gick vi alla trappor ner ut ut i snö vädret och tog tåget in till t-centralen och bytte och åkte till nynäshamn kom dit halv 2 igen. Jag gick och la mig på engång.
Söndag:Fick inte sova så länge mammas faster väkte mig 10 över 9 men jag låg till halv sen åt vi frukost och då såg jag att det var snöstorm ute inte alls kul=( vi väntade med att åka till 1 och dom hade inte skottat något bara på vägen så det var inte alls lätt med våra resväskor och dra=( sen gick vi lite inne i stockholm sen tåget hem=) Sov nästan hela vågen men sen när jag vaknade vid ånge så mådde jag hur illa som hälst och det ville inte slute=( sen när vi var framme så gick jag och mamma till bussen hem till mamma. kollade då lite på tven sen la jag mig och somnade på engång=)
Det var min helg de=) Är nöjd utan att dom inte blogade så bra=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)