22 november 2010

22 November




Igår var jag på bio och kollade Harry Potter och Dödsrelikerna del 1... Den var riktigt bra och spännande=) Man hoppade till några gånger också.. HAHA.. Nu är det bara att vänta tills i sommar då andra delan kommer ut på bio=) "Längtar"






Idag har jag städat lite men ryggen ville inte=( Sen Har jag varit i stallet och fixat och så har jag ridit i -15 men skrittade bara travade lite=) Red barbacka och med hackamor.. Det var andra gången Troy hade hackamor och han lyssnade jätte bra och vi travade lite med det och han lyssnade kanon bra=) Blir mer träning med det och rida barbacka=)=) Blev inget långt inlägg idag men men jo kanske ska säga att min brädskada på låret är jätte fint och läker bra och det KLIAR som tusan men får inte klia=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)