19 november 2010

Fredag 19



Jaha nu var det ett tag sen jag skrev här men men=) Jag har jobbat mycket nu och det är roligt=) Men i Lördags så fick jag hett vatten över mig så jag har en brändskada på låret det är 2 grad bräns skada=( Och det gör ont och svider hela tiden=( Har ibland svårt att sova ov att det gör ont=( Snart bär det av till stockholm med mamma över en helg det ska bli skönt och kul att få komma bort lite och bara ta det lungt och mysa och gå på globen=)
Idag red jag Troy och skrittade bara för jag klarar inte riktigt de än för det gör ju som sakt ont på låret=( Troy var lugn och snäll lite pigg bara men han var duktig ändå=) Bråkade inget.. En duktig kille.. Få se hur låret är imorgon om jag ska ut och skitta då också eller om det blir longskering som han älskar när han kan springa så mycket han vill och busa lite=) Han var jätte busig häromdan och bocka och busade och slängde med huvudet m.m. haha... På söndag ska jag nog till mamma över dan<3 Hon ska hjälpa mig att byta plåstret eller vad jag ska kalla de som jag har på låret och tvätta de för om jag gör de så mår jag så illa och känns som jag ska spy när som hälst... Jo på söndag blir det kanske bio också på Harry Potter=D Nä nu ska jag göra någon nytta eller jag kommer nog bara kolla på tven resten av kvällen sen sova har utsläpp imorgon=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)