2 oktober 2010

Helgen




Jaha då är det lördag då=) har flyttat vettan till malin på bäckahästar och där kommer hon nog att trivas tror jag för malin är nästan lik mig =) hon hade bråttomt in i transporten så hon trodde nog att hon skulle hem =( men det skulle hon inte... Hon var lite sur när hon klev ur transporten när det inte var hemma men hon vart på bättre humör när hon kom in i hagen med sina nya vänner som är en islandshäst,varmblod och en döle som är vir och hur fin som hälst=) vettan och hon såg ur som dom vart vänner =) men hon var lite brydd för hon har inte sett en hel vit häst förut...

Nu om Troy =) Idag red vi dressyr på plan och tränade lite och sen innan vi skulle rida hemåt så ville jag galoppera på en volt men då bråkade hen hur mycket som hälst tog nog 20 min innan han gav sig och då var han jätte duktig =) han och jag var jätte trötta efter de... Imorgon vet jag inte vad jag ska göra för något med han för coco är inte hemma heller så man har ingen att rida med =( Men Celine ska kanske komma imorgon och hålla mig sällskap =) Det blir nog att jag rider på plan och celin ska få rida lite också =) sen ska jag busa lite med han tror jag för det är han värld =)

Nu ska jag gå och smaka på mina bullar som är nybakade och se om dom är goda eller inte lika med socker kakan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)