27 september 2010

Jaha vad ska man säga......



Jaha nu var det ett tag sen jag skrev igen :( Fy sjäms malin =) Jag har varit sjuk i en vecka och har missat jobb :( och mamma har opererat sig flera gånger i veckan för den konstgorda blodådern började sluta fungera. det hade tydligen blivit stopp så nu har hon en konstig sak i halsen i stället. men på tisdag ska hon bli opererad igen och få en grej i andra armen så hon kan vara på dealysen och hon måste nu lära sig att sticka sig i andra armen nu och hon tycker det blir jobbigt för hon är van att ha den på andra. kommer inte på vilken sida den är på nu ???

Troy blir bara bättre och bättre i ridningen och det är värkligen skillnad sen jag tog hem han.. han bråkar nästan inget längre när man rider han men har har dok lite bråttomt när man ska hoppa med han. men det är bara träning som gäller och tålamod så kommer han bli fin i det också =) jag jobbar nu med att han ska galoppera långsammare så han kan gå in i kortgalopp och kunna jobba där länge men han tycker det är lite jobbigt men det kommer det med =) Han gör värkligen allt för att gära rätt och när han väl gör rätt och får beröm fattar han att nu gör jag äntligen rätt =)
Han är så gå killen min <3<3
Ska nu åka till stallet och rida med cornelia hoppas han är lika snäll som han var igår =) Blir kanske att vi ska rida på plan ióch köra lite dressyr kanske tar något hinder =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)