7 oktober 2010

Torsdag




Jaha inge jobb på hela veckan men imorgon ska jag jobba mellan 8.45-12.00 så det ska bli kul att leka med barna lite =)

Idag har jag fått hö och så har jag ridit en skritt tur med coco<3 red med hackamor för första gången på Troy och det gick jätte bra =) Han var lite brydd men duktig =) Har har varit dyktig i flera dagar nu så jag är så nöjd så med han =) Har hoppat lite också och han är så duktig så=) Kanske blir lite hoppning i helgen också men då blir det nog bara jag och kanske någon som kollar på =)
Han har dok gjort illa sig vid karleden=( Han har trampat sig men det har blivit jätte fint och det läker fint =) Han gjorde illa sig i söndags. så nu har han altid bots på sig när jag rider eller longskerar eller busar med han på ridplan =)'
Idag har jag också åkt till aspås och hämtat en tv så nu har jag en stor tv i slället för min lilla =) så nu fattas det bara en dvd/vhs till den nya tven=)

Snart kommer min underbara vän Tina på fika =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)