21 augusti 2010

Vettan. Jag Älskar Dig




Jag Älskar dig så himla mycket vettan och vet inte vart jag ska ta vägen ibland... Jag tänker och tänker hela tiden för jag vet inte vad eller hur jag ska göra med dig... Vill inte att du ska ha ont och Majvi sa att du hade blivit mycket bättre och vill att jag ska ha kvar dig och prova rida dig en kort tur och se hur du regerer med ryggen. men tänk om du inte visar något och majvi säger att jag kan börja rida dig mer igen då vet jag inte alls vad jag ska göra... Vissa tycker jag ska låta dig springa på ängarna och jag vill att du ska vara kvar hos mig men det kommer du ändå vara för det har du ju sakt flera gånger <3 Jag älskar dig så himla mycket ändå har jag bara haft dig i 4år och jag älskar dig så här mycket att jag mår dåligt vissa dagar men jag har ju vänner och mamma som stöttar mig i det här och dom vet hur jobbigt jag har det ljust nu och det känns riktigt skönt att ha dom hos mig <3 Älskar er

1 kommentar:

Tack för din Kommentar =)