14 augusti 2010

Deppig.....




Idag känner jag mig riktigt deppig och ledsen... Vet ej varför det är också mycket att tänka på ljust nu och blir bara ledsen av tanken.. Sitter och lyssnar på Takida för att få bort tankarna men det går ej blir bara mer ledsen och skakis för jag är så himla ledsen... Jag saknar att vara med en person så himla mycket och saknar att göra saker med den personen och saknar skolan som tusan och mina vänner.. Det känns som jag håller på att förlora alla och det är skit jobbigt. Vill att allt ska bli som förut men det går aldrig att få det som förut och det är riktigt jobbigt.... Saknar att ha någon hos mig också som kan trösta mig och vara go och hålla om mig.. Har varit singel riktigt länge nu så jag blir bara deppigare och deppigare.. det var länge sen jag mådde så här ändå har jag vänner som tröstar mig... Jag vet inte varför jag börjar må så här nu det var riktigt länge sen jag mådde så här... nu vill jag inte skriva mer blir bara mer ledsen:(

Nu ska jag skriva något roligare=) Jag ska till vettan på torsdag och gud vad jag saknar henne och hon saknar nog mig med så hon kommer nog komma springandes till mig när jag kommer.. jag kommer säkert börja gråta när jag ser henne.. Saknar henne så himla mycket att jag grinar varje kväll nu hon har varit borta för länge nu tycker jag... jag vill ha kvar henne till vintern men har inte råd med 2 hästar och det går ju inte att rida vettan mer heller kanske om ett år men jag vill kunna rida... Nä nu ska jag gå och laga mig någon mat men vet ej vad än=(

1 kommentar:

Tack för din Kommentar =)