24 augusti 2010



Jaha idag har det bara regnat och åter regnat och jag har städat men har inte hunnit klart än... Har haft så himla ont i mitt sjuka knä och ryggen håller på att börja dumma sig igen så jag ska vell ringa sjukgymnasten snart...
Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med vettan än det är fortfarande mycket frågetäkcken ???????? och många av mina vänner har sakt vad dom tycker och majvi tycker jag ska ha kvar henne för hon har blivit bättre.... Jag ska till vettan någon dag i veckan och prova rida henne en kort kort tur =) det ska bli kul och undrar vad hon kommer regera om hon kommer göra samma sak som förut eller bara gå som vanligt det är ju frågan??
Coco kommer följa med mig till henne och det ska bli kul och vettan älskar ju mig och coco det vet vi ju för hästprataren sa de att vettan vill vara med mig vad som än händer och att hon älskar mig <3

Med Troy går det framåt han bråkar bara lite när jag rider han=) Men han försöker sitt bästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)