3 augusti 2010

Tokig Dag



Började med att jag skulle prova att äta frukost och då började jag att må skit sen gick det över och då stack jag till stallet och skulle göra iordning Troy för en ridtur med coco.. Han var lite rädd för vagarbetet så jag hoppade av och gick med han sen gick allt jätte bra fram tills vi kom till en äng och då lyfter han inte på fötterna och ramlar och sätter sig nästan på bogen och då tänkte jag att jag måste komma bak och luta mig bakåt och mana på han så han kom upp igen och han kom upp utan skader.. Jag sträckte mig lite bara.. red sen i skogen och han snubblar flera gånger säker 11-12 gånger. Jag h´ålde på att bli tokig på han.. sen när jag kom tillbaka till stallet så tog jag av han sakerna och sen borstade han sen tog jag hinken som jag har sakerna i och tömde den med saker och tog vatten och hällde på han för han var lite svettig sen så släppte jag han inne i hagen och sen skulle jag böja mig ner och ta upp alla saker och he i hinken och då började mitt knä att dumma sig.. Den hakade upp sig i knäväcket så jag kunde knappt göra något sen när jag kunde ställa mig upp började det knaka och knastra i knä väcket och det gjorde hur ont som hälst så jag nästan skrek av smärta.. Nu ligger jag i sängen och har ont och har is på knät.. Det blir kanske akuten imorgon=( Då är min tokiga dag snart över ska snart sova tror jag börjar bli riktigt trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)