4 augusti 2010

Ont

Idag vaknade jag med att det gjorde ondare i knät. och kunde inte sträcka ut de och det gjorde ont att gå.. Så det blir nog akuten idag/kväll. Undrar hur länge man får sitta och vänta på någon doktor sist jag var där rog det 6-7 timmar innan jag fick hjälp och då var det med astman att göra och då hade det släppt när jag fick komma in på ett rum och doktorn kom.... Jag fattar inte att det ska ta så lång tid för dom att komma...
Ju minsta jag lilla jag spänner knät gör det ont. Jag har haft is på knät över natten och trodde det skulle bli bättre men inte då... Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. mina kusiner har åkt utomlands och koller hem den 20. jag ska kanske börja jobba på dagis/förskola så det blir skoj och då har jag iallefall något att göra än att bara vara hemma och i stallet... Nu ockar jag inte skriva mer plus att jag inte kommer på något att skriva heller......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)