1 augusti 2010

Helgen är över...




Jaha nu är yran över och nu får man vänta ett helt år tills nästa Yran blir av:( Undrar om man ockar vänta så länge??
Hoppas det blir bra artister nästa år som i år och så måste man ju ha roligt sällskap=) Iår har jag gått med Tina på Torsdag och Lördag=) På Fredagen gick jag med Linda (Kusin) Och hennes vänner. Kom dok in sent på Fredagen men jag ville ju bara se Kent då och gud vad dom är bra allså och i går Lördag var det Lars Winnerbäck som var höjdpunkten och Presidentens Tal så klart=)

Tina fyllde 20 igår så vi firade lite med vi drack ej för vi hade ingel lust vi har kul utan att dricka=) Jag kollade också på Helen (Kusin) När hon dansade på stortorget och hon var så duktig så och jag vart sugen att börja igen men vet ej om jag har råd m.m. Och sen gick vi ner till badhusparken och kollade på Eric Saade men såg han ej för det var hur mycket folk som hälst.. Tycker att dom ska vara på stortorget i stället där alla kan se. För det var ju mycket barn igår som ville se han och det var inte så många som såg han=(

Idag har jag sovit och städat och mamma kom hit en sväng sen åkte hon upp till Aspås till Simone och hälsade på sen ska hon komma hit och hämta en sak som hon hade glömt.
Till veckan ska jag nog åka till vettan och gosa med henne och ta en promenad eller ta henne till ridplanen och busa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)