30 juli 2010

Storsjöyran 2010



Jaha då har man varit på yran en kväll och 2 kvar:) Igår gick jag men en vän som heter Tina och vi kollade på en massa artister co t ex The Ark och Europe eller vad dom stavar de=) Dom var riktigt bra och mycket folk som var och kollade på båda=) Jag tänkte köpa en sockervadd med det kanske blir ikväll eller imorgon=) Vet inte riktigt vem jag ska gå med ikväll men det märker man=) Om det inte regnar förstårs=( Vill in och se Kent=)


Vet inte vad jag ska skriva mer men det blir nog att jag skriver igen imorgon eller ikväll igen=)

2 kommentarer:

  1. saknar dej otreoligt mkt sötisen min.. Du ställde alltid uppför mig i skolan vad det en gällde.. Du fanns alltid vid min sida vadd det en gällde... Kram din Bästa vän som lyssnar på dej vad det en handlar om!!! Jag håller det för mej själv och säger inget till andra!!!!

    SvaraRadera
  2. Saknar dig med så otoligt mycket<3 du kommer alltid att finnas hos mig och du stöttade mig i skolan med=)

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)