26 juli 2010

Hemma




Nu har man kommit hem eller jag är inte hemma hos mig sitter hos mamma=) Orkade inte åka hem igår kväll så jag åker hem idag=) Men först blir det att handla mat sen hem och byta om och åka till hästen och rida=)

Ska skriva lite om vad vi gjorde på semestern:

Måndag: Gick in till vispy och köpte glass och kollade runt lite. Det var riktigt varmt tror det var runt 30 grader. Sen åkte vi iväg och badade på toffta strand. En riktig mysig strand och vattnet var lagomt varmt=)

Tisdag: Var till Kneittbyn och badade på vattenlandet=) Var där hela dan

Onsdag: Åkte till Toffta strand och badade och solade hela dan när mamma var på Dialys=) Sen åkte vi lite bil och kollade lite på Gotland sen till campingen och gjorde lite mat=)

Torsdag: Gick in till Vispy och schoppade lite=) Jag hittade en tunika och mysbyxor m.m=)

Fredag: Satt inne i tältet nästan hela dan för det regnade=( Bilen gick sönder också så assistanskåren kom och hämtade den och körde den till verkstaden och lagade den där så vi kunnde ta oss hem=) Sen när mamma kom tillbaka så packade vi in allt i bilen och åkte in till visby och skulle hitta något mysigt ställe att äta midda=) Jag åt Pizza. Älskar pizzan på gotland=) Sen gick vi lite på hamnen och kollade lite och sen satt jag och mamma i bilen för jag tyckte det var kallt plus att jag var trött.. Vi kollade på alla som gick förbi bilen och det var också Stockholmsveckan på Gotland den här veckan=) Sen åkte vi iväg och parkerade och sov lite tills båten kom vid halv 4 så vi kunde åka över till nynäshamn=)

Lördag: Åkte in till Stockholm till centralstationen och skulle leta efter ett nummer till ett hotell då kom Nanne Grönvall och gick bakom oss med sin Man=D Inga sprang efter dom som dom folket kan göra här uppe. Men dom är vell vana i Stokholm=) Sen åkte vi ut till Upplands väsby till hotellet och sen gick vi ner till källaren och tränade lite sen bada i bubbelpolen sen upp till rummet och bytte om och åkte in till slussen och sen båten över till grönan=) Sen när vi kom in till grönan åt vi pizza sen gick vi till lustiga huset=) Sen åkte va massa saker jag och Michelle åkte vilda musen flera gånger=) Sen när kvällen var slut var vi blöta för det regnade. sen till hotellet byte om och la sig i sängen och somnade ganska fort=)

Söndag: Vaknade och var jätte trött sen ner och åt frukost sen upp och packade sen satte vi oss i bilen och började med att åka hemåt=) Jag somnade ganska fort i bilen vaknade när vi var i gävle och skulle fika=) Sen somnade jag igen och vaknade itan för sundsvall när vi skulle på toa sen var jag vaken hela vägen hem stannade i sundsvall och åt midda på Max sen hem=)


Det var våran vecka hade sjukt kul och dom som var med var ganska knäppa i allefall på Campingen på Gotland=D hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)