16 juli 2010

Gotland nästa




Idag har jag sovit hos mamma och nu är jag hemma i krokom och har ridit med coco och det var riktigt kul men han bråkade lite=( Bilden är på troy är Sophie tog bilden=) Fick jätte fina bilder av henne sen vi red igår=) Imorgon åker jag till mamma igen med michelle=) Vi ska åka till Gotland på Söndag och det ska bli riktigt kul och mysigt=) Jag skulle kunna bo på gotland ellere ha en stuga där och vara där på sommaren=)=) Jag värkligen älskar Gotland.... Det är så himla fint där och människorna är trevliga m.m. Jag måste packa men vet ej vad jag ska ha med mig=(=( har så svårt all packa när jag ska någon stans men min medicin är viktigast och mina salvor sen kommer jag nog igång=)Och jag måste göra mig någon mat också men vet ej vad jag ska äta heller men jag rör ihop något=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)