5 november 2009



Har nyss kommit hem från praktiken och stallet. På praktiken gich det kanon som alltid. Sen åkte jag till stallet och red ut en sväng i snövädret. Det var faktist ganska mysigt. Vettan var pigg idag men hon lyssnade jätte bra och lite stressad. Red mycket på långa tyglar i skritt och lite trav. Jag körde mycket halter och halv halter och massa volter och jag red i skogen lite.. Vettan var tittig idag med vart rädd för saker hon ar sett förut många gånger.... Imorgon ska jag nog rida samma väg och trava mer och så ska jag spåna hennes box... Jo jag masserade vettan idag också det tyckte hon var jätte skönt och jag stretchade henne lite med..

Imorgon är jag ledig=D Då ska jag sova och åka till stallet sen hem igen och på lördag ska jag jobba och sen stallet och sen kanske till sara=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)