4 november 2009



Idag har jag varit på praktiken och mår mycket bättre. Idag har jag fått tagit ut hästar och ponnyn till sina hagar en har jag sopat och sen gott med en häst som heter Kanel och är 4år. Det gick jätte bra. Sen mockade jag 3 boxar och spånade sen slutade jag. Jag tycker det är jätte kul ute på Frösö Hästgård hoppas jag får vara kvar där ett tag till kanske få jobba där.. Jag trivs jätte bra med Inger och alla privata ryttarna..

Idag fick vettan stå för jag skulle tvätta och Hanna var sjuk så. Men det behöver hon.. imorgon ska jag till stallet och ta mig en tur i skogen tror jag=) Ska trava lite med om hon lyssnar. Jag ska rida med 3 delade bettet och se hur det går=) Jag ska med linda hennes ben tror jag för hon her para sönder sina skydd. Jag vet ej än hur jag ska göra än=) Ska ta och gå och aga lite midda men är ej hungrig men men man måste äta midda och så måsta jag göra så jag har lunch till imorgon.. Skriver imorgon hur det gick med vettan=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)