6 november 2009

Gick bara bra med vettan idag=) Idag vart det ridplan i stället var inte så roligt väder ute=( Jag red med 3 delat bett och snodd. Vettan lyssnade jätte bra och jag tränade på att få henne att gå rakt efter fyrkant spåret. Hon vägradeb lyssna från början så då vart jag lite ireterad sen gav hon upp och gick jätte fint. Sen när hon gick rakt ett bara tag på fyrkantspåret i skritt år båda varven så tog jag och började trava då började hon att jävlas igen sen gav hon upp. Hon stegra en gång=( Sen lyssnade hon jätte bra och då skulle jag prova lite skänkelvikning men hon tror det är galoppskänkeln=( men sen fattade hon sen tog jag faktist lite galopp. Hon skulle då gå i lagomt tempo i trav sen tog jag galoppskänkeln och hon gick in i galopp nästan på engång... Hon blir duktigare och duktigare i galoppskänkeln=)

Nu ikväll har jag varit på dansen men det vart inget för mig08 Har så himla ont i ryggen. Jag hatar att ha så ont och att det går ut i bena är änu jobbigare=( Imorgon ska jag iväg och jobba...
Nu nu blir det god natt för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)