15 oktober 2009

Idag har man varit på praktiken och tagit ut hästar och hjälpt till när dom skulle hoppa Kanel ( Unghästen ) Det gick jätte bra. Sen åkte vi till Dille gård och skulle sälja lite saker från bytiken. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till krokom och skulle kolla på en lägenhet på offerdlsvägen. Den var jätte fin och mysig. Så jag tog den så klart=) Ska flytte in 1 December och då får jag t om ta fram ljus stakarna=D Plus att jag kommer närmare stallet så då kan jag åka dit när jag vill utan att behöva stressa till bussen och när jag ska hem. Så det är skönt...

Med vettan går det bättre och bättre hon har varit lite envis och sur ett tag men nu börjar det bli på bättrings vägen. Så då är man glad.. Ska ta mig till stallet i helgen kanske om det inte blir något annat. Mste ta och åka till farmor också och har lovat om jag hinner åka till Kaxås och hjälpa till med en häst och någon helg eller dag fram över ska jag ta mig till hållan och hälsa på hästarna och hundarna och så klart Yvonne=D Nä nu ska jag ta och gå och diska sen ska jag lägga mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)