16 oktober 2009

Sitter hos mamma i offerdal och har fruktansvärt ont i huvudet=( Idag har jag inte varit iväg på praktiken för huvudet=( jag som ville iväg. Jag sov idag till 1 och det var skönt faktist sen gjorde jag iordning mig och får sen ner på stan och tog bussen hit till mamma.. I veckan kommer jag bara att jobba 2 dagar det ska bli skönt sen är jag ledig till vecka 45=) när jag är ledig ska jag rida och kolla på möbler till min nya lägenhet som är i krokom som jag kollade på igår. Det är en 1a så det är lagomt till bara mig. och jag flyttar in den 1 December. Se det ska bli skönt för då kommer jag närmare stallet och så slipper jag komma hem klockan 8 och äta midda då... I helgen ska jag bara ta det lungt och sova ut och åka till farmor om jag tar mig dit annars så åker jag dit i veckan när jag ändå är ledig=) Snart kommer mina saker från börjes också=) har beställt lite saker som t ex massa nya reflexer=) till både mig och hästen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)