31 oktober 2009

Hejsan idag är det hallowen och jag har ej blivit skrämd än. Jag har varit hos grannen och läst lite spökhistorier och gosat med deras hund Ärtan.
Jag har också varit i Kaxås hos Michelle och dom. Vi har varit i stallet och byslat med Vicky och varit ute och gott m.m. Sen när vi kom tillbaka hem till dom så mytte vi om och gick en sväng till hennes farmor och hälsade på=) där fick vi kakor och saft sen när vi skulle gå hemåt igen tig vi massa kort mäst svart vita bilder vissa vart jätte bra=) Ska sätta in dom senare kanske. Sen fick vi lite mat och sen till efterrätt fick vi marängswisch det var jätte gått. Plus att det var jätte länge sen jag åt de=) Nu är det bara en månad kvar tills jag flyttar till krokom längtar=) Nä nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite sen sova=) God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)